بزن ب سلامتیه...؟

**دلنوشته های من**

بزن ب سلامتیه...؟

 
پیک هارفته بالا...
میگن مستی وراستی...
پس هرکی یه سلامتی بگه...
اون چیزی که ته دلشه...بی ریای بی ریا...
اینم از سلامتی من:
به سلامتی کسی که تو خیالمونه ولی بیخیالمونه...
 



نظرات شما عزیزان:

mar♥jan
ساعت8:18---6 بهمن 1392
سلامتیه اونی که فکر میکنیم تونستیم فراموشش کنیم اما وقتی شب خوابشو میبینیم کل روز رو پَکریم !
به سلامتی خودت اجی جونم


عشق2طرفه
ساعت9:36---3 بهمن 1392
به سلامتی ابجی فرزانه ...





ایشالله همیشه خوش باشی ابجی
پاسخ:میسی!!!


*راضیه*
ساعت15:12---2 بهمن 1392
به بعضیا باس گفت تونمیتونی روپاهات بایستی چه برسه به حرفات

*خودم*
ساعت13:41---2 بهمن 1392
به سلامتی کسی که دوسش داری و پیشت نیست

اما یه یادگاری ازش داری که وقتی نگاش میکن

بوش میکنی و حس میکنی کنارته


*خودم*
ساعت13:39---2 بهمن 1392
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﮐﺎﺭﮔﺮﯼ ﮐﻪ ﺻﺎحب ﮐﺎﺭش ﺑﻪ ﻧﺎﺣﻖ ﺯﺩ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﺶ ؛ ﺭﻓﺖ ﮐﻪ ﻟﺒﺎﺳﺸﻮ ﻋﻮض ﮐﻨﻪ ﺑﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ امــــا ﯾﺎﺩ ﺧﺮﺝ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﺮﯾﻀﺶ ﺍﻓﺘﺎﺩ ، ﯾﺎﺩ ﺍﺟﺎﺭﻩ ﺧﻮﻧﻪ ، ﺟﻬﯿﺰﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮش ، ﺷﻬﺮﯾﻪ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﭘﺴﺮﺵ …

ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﺻﺎحب ﮐﺎﺭﺵ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ !


داداشت
ساعت13:37---2 بهمن 1392
به سلامتی اونی که میدونی که هیچوقت نمیتونی بهش زنگ بزنی ولی بازم دلت نمیاد شمارشو پاک کنی...
پاسخ:مرسی داداشی


*خودم*
ساعت13:31---2 بهمن 1392
به سلامتی دلم که
واسه همه دل بود...
اما واسه خودم
خونابه...


"
ساعت13:30---2 بهمن 1392
به سلامتی اونایی

که رو شونه هام

گریه کردن...

ولی نوبت ما که شد

دیگه نبودن...
پاسخ::-(


دلتنگ
ساعت13:28---2 بهمن 1392
به سلامتی خودم

چون کسی رو ندارم

که دستمو بگیره...
پاسخ:ب سلامتیت...


***
ساعت13:28---2 بهمن 1392
به سلامتی خودم

که بغض مزه ام بود

و اشک مشروبم...

وقتی که تو ساده میرفتی

و میگفتی:

نوووووووووووووووش...

.
پاسخ:ب سلامتیت رفیق...


Fati
ساعت13:27---2 بهمن 1392
به سلامتی خودم

که موندم زیرِ آواری که

یه روزی محکم ترین

تکیه گاهم بود...
پاسخ: بزن به سلامتیت...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 بهمن 1392 ] [ 13:18 ] [ فرزانه ] [ ]